Petra Bilinská

ONLINE MARKETING

Petra Bilinská - ověření Sklik

PPC specialista Petra Bilinská

Následujících pár odstavců vám nemá vnucovat stereotypní představu o tom, co a jak má dělat PPC specialista. Spíše vám prozradím co dělám já, jakou mám kvalifikaci a jak si myslím, že by měla vypadat práce PPC specialisty.

Mým cílem je především spokojený klient, který profituje z mých znalostí. A kdy je klient spokojený? Samozřejmě, když získá nové zákazníky, protože pro každý byznys jsou třeba 2! To se skrývá i za značkou 24b, tedy two for business.

JAKÝ TO JSEM PPC SPECIALISTA A CO VÁS U MNE NEMINE

Předpokládám, když hledáte pojem PPC specialista, že víte jakou má náplň práce. Vytváří a spravuje PPC kampaně, kteréžto představují placenou inzerci ve vyhledávačích Seznam a Google. Každý PPC specialista by měl také - takříkajíc - vést svého klienta za ruku, radit mu a přicházet s nápady. Tedy alespoň já to tak dělám.

Jmenuji se Petra Bilinská, jsem PPC specialista a nabízím vám své služby. Převezmu vedení PPC kampaní AdWords a Sklik, nastavení a analýzu dat z Google Analytics, ale poskytnu i komplexní poradenství či zprostředkovaně - pomocí zkušených kolegů - správu kampaní v němčině nebo SEO analýzu a související služby.

Zakládám si na transparentní práci a především na tom, že klient má být spokojen. Zpravidla nepracuji na základně závazné smlouvy a klienti zůstávají pouze, pokud jsou opravdu spokojeni. Co konkrétně taková správa PPC kampaní obsahuje a jak jí vedu je složitější vyprávění, které si žádá samostatný text k PPC správě.

Snažím se udržovat si relativně malé portfolio stálých klientů, protože svou práci nedělám monotónně a otupěle a ta je tím pádem časově náročná. Pokud si mě vyberete, tak pro mne rozhodně nebudete jedním z mnoha.

JAK DLOUHO SE ZABÝVÁM PPC INZERCÍ A JAKOU MÁM KVALIFIKACI?

Na PPC scénu jsem vstoupila v roce 2012 ihned po studiu, které bylo - dá se říci - v oboru, jelikož jsem vystudovala marketing a podnikovou ekonomii. Mám tudíž pro práci jakožto PPC specialista i celkem relevantní titul Inženýra.

Začala jsem u Seznamu jako optimalizátor PPC kampaní, kde jsem měla 3 roky na starost velké množství klientů s průměrnou měsíční útratu - celkem za všechny účty - ve výši cca 0,5 milionu Kč. Za ty 3 roky jsem měla ve správě stovky účtů od klientů z více jak 120 oborů, a to od eshopů až po poskytovatele různých služeb (oblečení, léčiva, autobazary, cestovní kanceláře a další). Tím pádem většinou dovedu svým klientům již předem říci na co se mají připravit.

Již při mé práci optimalizátora PPC kampaní jsem si rozšiřovala obzory až za hranice Seznamu. Hned po svém osamostatnění coby PPC specialista jsem složila certifikační zkoušky pro Google AdWords a vše bylo připraveno. V současnosti se starám o několik stálých klientů s tisíci klíčovými slovy a útratou cca 250 tisíc Kč měsíčně.

JSEM CELÝ DEN ONLINE A BEZ EXCELU SE NEOBEJDU

Průměrný den je u mne velmi rozmanitý. Kontroluji a upravuji reklamní účty nebo vytvářím podklady podle kterých si klienti mohou zakládat XML feedy, nastavit tracking nebo dynamický remarketing. Celý den tak surfuji na internetu - především na stránkách klientů - a v Excelu upravuji tabulky s tisíci klíčovými slovy a souvisejícími daty. Pokud tedy někdo má averzi k práci s Excelem, tak asi nebude dobrý PPC specialista. Ono to bez toho opravdu nejde!

Jistě nejsem jediný PPC specialista na českém trhu, který používá některé pokročilé nástroje pro kontrolu trackingu (nastavení sledování pomocí Skliku, AdWords a Google Analytics) nebo Google AdWords Skriptů, které umožňují jednodušeji hlídat účty nebo automaticky kontrolovat chyby. Takových je mnoho a od PPC specialisty by se to mělo a mohlo očekávat.

JÁ ALIAS PPC KONZULTANT

PPC specialista - tedy alespoň já - je samozřejmě i PPC konzultant. Ráda pro vás vytvořím kompletní audit placené inzerce, navrhnu strategii a pomůžu s trackingem. Dostanete zpracované dokumenty a vše probereme pomocí videokonference nebo - v případě rozumné dojezdové vzdálenosti - i osobně.

Nejsem PPC konzultant typu zaplaťte a uvidíme. Na dotazy vám ráda odpovím i zdarma a konzultace se svými klienty provádím v rámci správy a pravidelně. Nemusíte se bát, že zaplatíte za každý email nebo dotaz - jako jinde - od 1 000 Kč za hodinu. To opravdu ne! V případě komplexní konzultace vyžadující přípravu si cenu dohodneme předem.

© 2020 - online marketing | 24b.cz

home · CZ / DE · cookies · ochrana soukromí · nahoru